Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Бабкова О. О. Структурно-функціональна модель професійного розвитку викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки у системі післядипломної освіти / О. О. Бабкова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_6 Наведено структурно-функціональну модель професійного розвитку викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки у системі післядипломної освіти, яка має цільовий, змістовий, технологічний, діагностико-результативний блоки. Визначено критерії ефективності реалізації кожного. Модель апробовано та реалізовано в Запорізькому регіоні. Окреслено провідні принципи професійного розвитку, які надають можливість раціонально побудувати освітній процес і передбачають формування у педагогів зазначеної категорії загальних, професійних (психолого педагогіч них), фахових (предметних) компетентностей. Визначено інтегральний критерій сформованої професійної компетентності, компонентами якого є: мотиваційно-орієнтувальний, змістовий, процесуальний, оцінно-рефлексивний критерії. Презентовано показники сформованості кожного компонента: мотиваційно-орієнтувального - потреба у збагаченні, поновленні професійно-педагогічних знань; змістового - сформованість системи знань з теоретичних і методологічних основ професійно-педагогічної діяльності; процесуального - сформованість умінь і навичок з проектування освітнього процесу за умов реформування національної системи профтехосвіти. Визначено, що професійний розвиток викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки в післядипломній освіті є цілеспрямованим, організованим, цілісним процесом оволодіння педагогами зазначеної категорії складовими професійної компетентності (мотиваційно-орієнтувальною, змістовою, процесуальною, оцінно-рефлексивною), необхідними для успішного здійснення освітньої діяльності, яка здійснюється в курсовий і міжкурсовий періоди; передбачає створення організаційно-педагогічних умов як сукупності об'єктивних можливостей, що забезпечують успішне досягнення мети. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бабкова О. О. Структурно-функціональна модель професійного розвитку викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки у системі післядипломної освіти / О. О. Бабкова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |