Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Алєксєєва Г. М. 
Використання платформи Arduino для професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Г. М. Алєксєєва, П. М. Бабич // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_4
Розглянуто становлення робототехніки як прикладної науки; наведено приклади розробок у сфері інтелектуальних робототехнічних і мехатронних систем. Інтелектуальні самонавчальні управлінські системи працюють на принципах функціонування мозку - виконують складні механічні операції з точністю, недосяжною для людини, тому тема дослідження є актуальною і своєчасною. Розглянуто питання, пов'язані зі змістом підготовки майбутніх інженерів-педагогів Бердянського державного педагогічного університету (БДПУ) на прикладі дисципліни "Прикладне програмування". Доведено необхідність введення в освітній процес платформи Arduino. Наведено аналіз апаратної складової платформи Arduino за функціональними можливостями та технічними характеристиками, розкрито апаратні можливості, переваги та специфікацію. На сьогодні платформа Arduino є одним із найзручніших способів вивчення основ програмування пристроїв на мікроконтролерах, які орієнтовані на тісну взаємодію з навколишнім світом. Продемонстровано приклади розроблених лабораторних робіт із дисципліни "Прикладне програмування" (розглянуто питання: під'єднання ультразвукового далекоміра до плати Arduino; під'єднання датчика звукового сигналу та кнопки до плати Arduino) з використанням програмного забезпечення Arduino IDE та визначено перспективи застосування даного пристрою та симулятора Tinkercad в освітній діяльності майбутніх інженерів-педагогів на прикладі БДПУ. Розглянуто елементи методики використання відповідних технічних засобів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері ІТ відповідно до мети та цілей навчання, що надасть можливість сформувати у студентів відповідні навики програмування, стимулювати зацікавленість до техніки та моделювання, сприятиме розвитку логічного та алгоритмічного мислення. Визначено перспективи використання мікропроцесорної плати під час навчального процесу студентів педагогічного вишу.
  Повний текст PDF - 951.105 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Алєксєєва Г.
  • Бабич П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Алєксєєва Г. М. Використання платформи Arduino для професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Г. М. Алєксєєва, П. М. Бабич // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського