Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Шамоня В. Г. Вивчення цифрової логіки у підготовці бакалаврів з комп’ютерних наук: праксеологічний підхід / В. Г. Шамоня, О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_30 Наведено приклади двох лабораторних робіт, які пропонуються майбутнім бакалаврам з комп'ютерних наук в межах вивчення розділу "Цифрова логіка" курсу "Архітектура комп'ютера". Обгрунтовано, що Підготовка сучасного фахівця потребує від закладу освіти використання сучасних інформаційних засобів. Це обумовлює активне залучення праксеологічного (діяльнісного) підходу до навчання на кожному етапі освітнього процесу. Особливо це стосується підготовки фахівців з комп'ютерних наук, для яких технічні і програмні засоби є не скільки засобом використання, скільки об'єктом вивчення. Тому формування у них знань про логічні основи функціонування інформаційних систем на засадах праксеологічного підходу має важливе значення. Мета роботв - висвітлення доробку авторів щодо організації практикуму з цифрової логіки, яка вивчається майбутніми бакалаврами з комп'ютерних наук. Використані методи: системний аналіз наукових джерел для визначення найбільш важливих тем курсу; ретроспективний аналіз програмних засобів для моделювання фізичних процесів; педагогічний експеримент; анкетування. Курс розбито на 11 тем : вивчення спектрів гармонічних сигналів; вивчення спектрів модульованих сигналів; вивчення фільтрів; вивчення базового елементу ТТЛ; вивчення базового елементу КМОП; вивчення комбінаційних елементів; вивчення мультивібраторів; вивчення тригерів; вивчення суматора; вивчення лічильників; вивчення арифметико-логічного пристрою. Наведено завдання та їх візуальну підтримку для тем "Вивчення спектрів модульованих сигналів" та "Вивчення фільтрів". Підтверджено, що виконання лабораторних робіт сприяє усвідомленню важливості математичного моделювання у відтворенні фізичних процесів, що відбуваються у цифрових пристроях, а також позитивно впливає на рівень навчальних досягнень майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шамоня В. Г. Вивчення цифрової логіки у підготовці бакалаврів з комп’ютерних наук: праксеологічний підхід / В. Г. Шамоня, О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |