Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Петрук В. А. 
Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів - іноземців підготовчого відділення / В. А. Петрук, Н. Б. Дубова, І. А. Клєопа // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_24
Розкрито особливості навчання математики іноземних слухачів-абітурієнтів підготовчого відділення технічного ЗВО. Визначено основні методи та форми оптимізації адаптаційного процесу слухачів-іноземців, розглянуто варіанти підвищення ефективності ліквідації академічної різниці математичної підготовки до набуття рівня готовності навчання в технічному закладі. Зазначено, що перехід від слухача-абітурієнта до студента відбувається на тлі опанування слухачами нового суспільного статусу, вищого рівня процесу соціалізації особистості в іншому соціумі, умовах іншої країни, який неодмінно окреслює і нові обов'язки та вимоги. Звернено увагу на те, що навчання за інженерно-технічним фахом іноземних слухачів підготовчого відділення має відбуватись з урахуванням їх готовності до творчої та науково-дослідної діяльності. Наведено приклад складання математичного словника для слухачів-іноземців підготовчого відділення технічного ЗВО із супроводом англійською, іспанською та китайською мовами. Зазначено щодо доцільності використання методу малих груп та індивідуального підходу до навчання під час практичних занять з математики. Виявлено необхідність адаптації слухачів до методів, технологій і використання засобів ІКТ в навчальному процесі, що застосовують викладачі кафедри вищої математики під час викладання її розділів. Опорний конспект запропоновано складати використовуючи навчальний посібник із курсу елементарної математики, що складений для слухачів-іноземців із поясненням ключових моментів їх рідною мовою, де наведено теоретичні відомості з тем, приклади розв'язку типових задач. Зазначено, що після подолання слухачами мовного бар'єру можна поступово вводити задачі прикладного змісту (економічного, технічного). Підкреслено, що важливим є розвиток створення алгоритмів розв'язку задач.
  Повний текст PDF - 934.148 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петрук В.
  • Дубова Н.
  • Клєопа І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петрук В. А. Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів - іноземців підготовчого відділення / В. А. Петрук, Н. Б. Дубова, І. А. Клєопа // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського