Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Мурашковська В. П. 
Окремі аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків у процесі математичної підготовки у ВНЗ / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_22
Розглянуто відповідність між професійною діяльністю і навчальною математичною діяльністю майбутнього інженера-механіка. Висвітлено особливості формування професійної компетентності у процесі математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Зазначено, що важливою складовою ланкою навчальної діяльності студентів є формування прийомів роботи з навчальними математичними матеріалами. Навчальні завдання повинні орієнтувати майбутніх інженерів-механіків на формування професійної компетентності. Студенту необхідно мати математичні знання для вирішення практичних завдань, вміти застосовувати математичні методи для моделювання виробничих, технологічних процесів у подальшій професійній діяльності. Сформульовано вимоги до системи навчальних математичних завдань, що висуваються на початковому етапі навчання студентів у технічному вузі. Саме на початку трудового шляху важливо правильно "закласти фундамент" професійного становлення. Дуже важливою є інтеграція математики зі спеціальними предметами, що підвищує мотивацію вивчення математики студентами, які порівнюють доцільність вивчення дисциплін з їх професійною значущістю. Проаналізовано, що вивчення математики у ВНЗ необхідно орієнтувати в русло застосування комп'ютерних засобів для вирішення різних математичних задач. Завданням математичної підготовки в вузах є підготовка студентів до власне математичної діяльності, яка спрямована на створення об'єктивно нового і значущого для суспільства математичного знання, що виражається в умінні орієнтуватися в математичному матеріалі і творити в ньому. Це передбачає самостійний пошук і визначення потрібної інформації, синтез різної інформації. На підставі проведеного дослідження виявлено вимоги, які доцільно використовувати до математичних завдань під час організації навчальної діяльності майбутніх інженерів-механіків. Новітні інженерні інновації реалізуються на базовому науковому фундаменті і підтверджуються математичним обгрунтуванням. Математично освічений фахівець, як правило, є професійно успішним.
  Повний текст PDF - 880.275 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мурашковська В.
  • Казнадій С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мурашковська В. П. Окремі аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків у процесі математичної підготовки у ВНЗ / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського