Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Матяш О. І. 
Розвиток прийомів розумової діяльності майбутніх економістів у процесі навчання математики / О. І. Матяш, Н. Г. Підліснича // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_19
Професійна підготовка майбутніх фахівців нині вимагає розвинених прийомів їх розумової діяльності. Навчання математики може забезпечити всі необхідні умови для розвитку таких прийомів. Одним із шляхів підвищення ефективності навчання математики у закладах вищої освіти вважаємо активне використання методичного іструментарію розвитку мислення майбутніх фахівців засобами навчання математики. Виокремлено та охарактеризовано методичні аспекти навчання математики, використання яких сприяє розвитку прийомів розумової діяльності та формуванню їх професійно-математичної компетентності. Зазначено, що ефективний розвивальний навчальний процес має забезпечувати активну навчально-пізнавальну діяльність студентів, зокрема: містити діалоги та дискусії, передбачати право на помилку та моделювати ситуації з провокуванням на такі помилки тощо. В процесі професійного навчання запропоновано ознайомлення майбутніх економістів з принципами, стратегіями та процедурами критичного мислення тощо. Рекомендовано використовувати методичний інструментарій розвитку прийомів розумової діяльності майбутніх фахівців помірковано, не перетворюючи на самоціль, не наносячи при цьому шкоди для традиційних умов засвоєння студентами навчального матеріалу. Методично виважене використання методів та засобів розвитку прийомів розумової діяльності майбутніх економістів у поєднанні з вдало підібраними математичними завданнями розглядається як ефективний шлях формування професійно-математичної компетентності студентів у процесі навчання.
  Повний текст PDF - 912.847 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Матяш О.
  • Підліснича Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Матяш О. І. Розвиток прийомів розумової діяльності майбутніх економістів у процесі навчання математики / О. І. Матяш, Н. Г. Підліснича // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського