Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Крамаренко Т. Г. 
Проблеми підготовки учителя до впровадження елементів STEM-навчання математики / Т. Г. Крамаренко, О. С. Пилипенко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_16
Проаналізовано проблеми підготовки вчителів математики та інформатики щодо використання сучасних технологій навчання, зокрема, впровадження елементів STEM-навчання математики учнів у закладах середньої освіти. Основною ідеєю STEM-освіти є навчання за чотирма профільними напрямками у міждисциплінарному та прикладному спрямуваннях. Це сприяє підготовці компетентних фахівців для високотехнологічних виробництв і забезпечує високий науковий потенціал суспільства. Розглядаючи питання STEM-освіти, STEM-компетентностей, досліджено, що запровадження таких форм навчання сприяє зацікавленню учнів до вивчення математики. Тому є доцільною базова підготовка учителів математики та інформатики щодо впровадження STEM-освіти. Наведено приклади щодо використання таких актуальних форм навчання як "перевернутий" клас, занурення, парні та групові форми роботи; лабораторні та проектні роботи. Акцентовано увагу на використанні STEM-проектів, що сприяє творчому розвитку учнів, готує їх до вирішення проблемних ситуацій в повсякденному житті. Використання методу проектів має забезпечувати сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних, творчих підходів. Обгрунтовано необхідність використання у навчанні математики систем динамічної математики, зокрема Gran та GeoGebra. Використання зазначених засобів допоможе забезпечити чіткість графіки, візуалізацію досліджуваних математичних об'єктів, виразів, ілюстрацію методів побудови. Актуальною є підготовка учителів математики та інформатики до проведення уроків робототехніки. Через реалізацію міжпредметних зв'язків учні практично застосовують теоретичні знання, краще розуміють математичні поняття. Проаналізовано низку дослідницьких завдань для вивчення теорії ймовірностей і математичної статистики, у тому числі для використання систем динамічної математики, для розуміння закону великих чисел.
  Повний текст PDF - 1.091 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крамаренко Т.
  • Пилипенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крамаренко Т. Г. Проблеми підготовки учителя до впровадження елементів STEM-навчання математики / Т. Г. Крамаренко, О. С. Пилипенко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського