Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Кисельова О. Б. 
Активізація колективної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів засобами технології картування мислення / О. Б. Кисельова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_12
Серед нагальних завдань вищої педагогічної освіти стрижневою є підготовка майбутніх педагогів, які володіють навичками соціальної інтеракції, співробітництва, командними якостями та здатні вільно орієнтуватися в інформаційному просторі, досконало використовувати електронні дидактичні засоби, різноманітні сервіси фахового спрямування, інформаційні ресурси тощо. Особливої актуальності зазначена проблема набуває за умов динамічного розвитку інформаційного суспільства. Увагу приділено розгляду проблеми впровадження до навчання візуальних способів надання інформації. Розкрито сутність понять "колективна навчально-пізнавальна діяльність студентів", "колективні форми навчання", "електронна співпраця", "технологія MindMapping". Проаналізовано технологію картування мислення, яка є зручною технікою демонстрації процесу мислення та структуризації інформації у візуальній формі. Висвітлено досвід використання інтелект-карт як перспективного засобу активізації колективної навчально-пізнавальної діяльності студентів, представлено Інтернет-сервіси для їх створення, методичні прийоми та основні принципи роботи з ними. Наведено практичні завдання та зразки результатів виконаної спільної роботи студентів щодо створення інтелект-карт у межах дисципліни "Сучасні інформаційні технології". З'ясовано, що протягом активізації колективної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів із використанням технології картування мислення відбувається систематизація та перетворення знання окремої особистості у здобутки всього колективу, що сприяє формуванню в них комунікативних здібностей, вмінь навчатися та працювати в колективі, здатності до ефективної взаємодії з іншими людьми, до партнерського обміну інформацією, злагодженої співпраці у процесі вирішення колективних навчальних завдань.
  Повний текст PDF - 1.092 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кисельова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кисельова О. Б. Активізація колективної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів засобами технології картування мислення / О. Б. Кисельова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського