Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Ботузова Ю. В. Динамічні моделі geogebra на уроках математики як основа STEM-підходу / Ю. В. Ботузова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_7 Розглянуто питання використання динамічних моделей GeoGebra на уроках математики в контексті технологій STEM-освіти. Розглянуто функціональні можливості програмного забезпечення GeoGebra в навчанні математики; запропоновано STEM-підхід до використання динамічних моделей цієї програми на уроках математики; наведено ряд практичних прикладів. Охарактеризовано проблему вибору відповідного програмного забезпечення, яке б задовольняло цілям навчання, було б доступним, простим у використанні і, в той же час, функціональним. На наш погляд, GeoGebra є потужним і зручним інструментом для здійснення математичних досліджень. Переваги GeoGebra такі: безкоштовність; наявність онлайнових, автономних і мобільних версій програми; простий у використанні інтерфейс з потужними функціональними можливостями; надає можливість створювати авторські інтерактивні моделі у формі веб-сторінок; доступна багатьма мовами та має величезну глобальну спільноту користувачів, де ви можете поділитися досвідом і матеріалами; код програмного забезпечення відкритий. Використання інтеграції вчителем як керівного принципу STEM-освіти надає можливість модернізувати методологічні засади, зміст, обсяг навчального матеріалу, застосовувати сучасні технології під час навчання з метою розвитку компетентностей якісно нового рівня. Запропоновано залучати учнів до роботи з GeoGebra з молодших класів середньої школи. Учні 5 - 6 класів можуть почати працювати з динамічними моделями GeoGebra. А вже в 7-му класі, коли в навчальному матеріалі з'являються перші теореми та потреба формування в учнів вмінь доводити математичні твердження, необхідно використовувати можливості комп'ютерного експерименту та доведення. Моделювання математичних об'єктів і спостереження за процесом їх динамічних змін за допомогою інтерактивних моделей програми GeoGebra надають можливість учням розвивати здатність виділяти характерні риси, встановлювати закономірності, узагальнювати і висувати гіпотези. Ми вважаємо, що кожен сучасний учитель повинен включати у свій арсенал інструменти навчання GeoGebra або аналогічні програмні ресурси. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ботузова Ю. В. Динамічні моделі geogebra на уроках математики як основа STEM-підходу / Ю. В. Ботузова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |