Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Serdyukova N. 
The Relationship Between Students' Attainment In General Physics Course And Their Pre-Course Preparation / N. Serdyukova // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_3
Досліджено взаємозв'язок між успішністю студентів в курсі загальної фізики американського університету та їх попереднім досвідом, а саме, досвідом вивчення фізики в школі (в середній школі США фізика найчастіше вивчається в межах загального курсу "Фізична наука"); часовим інтервалом між попереднім вивченням фізики в школі чи вузі та даними курсом; а також проходженням так званих обов'язкових попередніх (prerequisite) курсів, необхідних для запису на курс фізики - як правило, це кілька курсів математики. Дослідження проведено в Національному університеті (м. Сан Дієго, Каліфорнія, США). Особливість структури навчання в цьому університеті - це прискорений одномісячний формат курсів, коли за один місяць студент повинен освоїти семестровий обсяг матеріалу, що досягається концентрацією навчальних годин семестрового курсу протягом чотирьох тижнів. При цьому студент може обрати тільки один курс на місяць. Такий формат є зручним перш за все для дорослих працюючих студентів. Складність викладання фізики в таких курсах пов'язана з досить нерівномірною підготовкою студентів, що пояснюється різними проміжками часу між нинішнім курсом і попереднім вивченням фізики, що призводить до забування матеріалу, деякою переоцінкою студентами своєї підготовленості до курсу, і невідповідністю якості підготовки в обов'язкових попередніх курсах вимогам курсу фізики. Наведені дані отримано шляхом анкетування студентів і аналізу результатів двох тестів (проміжного та фінального), які студенти виконували в межах курсу фізики. Для порівняння проведено дослідження в групах студентів двох спеціальностей: інженерів-електриків і біологів. Результати дослідження показали, що студенти, які не вивчали фізику в школі, незадовільні оцінки на тестах отримують в 1,5 - 2 рази частіше, ніж ті, хто вивчав фізику. На оцінках також позначається інтервал між закінченням школи та початком вивчення фізики в університеті; особливо показовий в цьому плані інтервал від 10 років і більше. На підставі отриманих даних зроблено висновки та розроблено практичні рекомендації для викладачів.
  Повний текст PDF - 900.505 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Serdyukova N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Serdyukova N. The Relationship Between Students' Attainment In General Physics Course And Their Pre-Course Preparation / N. Serdyukova // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського