Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Пухно С. В. Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_21 Досліджено значення самостійної науково-дослідної роботи студентів закладів вищої освіти, де відбувається підготовка фахівців з педагогічних спеціальностей, як складової формування їх психологічної культури. Наведено теоретичний аналіз поняття "психологічна культура" та структурних компонентів цього феномену, та значення визначених складових у процесі формування професійних компетенцій майбутніх вчителів. Проведений аналіз зв'язку загально-навчальних вмінь, що забезпечують якість навчання, з успішністю оволодіння навичками та вміннями організації та виконання самостійної науково-дослідної роботи студентів фізико-математичного факультету СумДПУ імені А. С. Макаренка, надає підстави для визначення, що формування вказаних навичок є чинником розвитку психологічної культури майбутніх вчителів інформатики, математики, фізики. Зазначено, що на формування когнітивного компоненту психологічної культури впливає організація форм аудиторної та позааудиторної роботи в ході вивчення студентами вказаних педагогічних спеціальностей дисципліни "Психологія" протягом I - II семестру першого року навчання, зокрема - впровадження інноваційних педагогічних технологій. Визначено, що впровадження вказаних технологій у процес вивчення складових курсу дисципліни позначається на успішності адаптації першокурсників, позитивних змінах професійної мотивації, формування самооцінки професійно важливих якостей майбутніх вчителів, оволодіння юнаками навичок і вмінь організації та проведення самостійної науково-дослідної роботи, та, загалом, - компонентів психологічної культури майбутнього педагога. Проаналізовано значення організації та проведення студентських науково-практичних конференцій у процесі формування професійних компетенцій майбутніх вчителів. Зазначено, що пріоритетним завданням сучасності є забезпечення необхідних соціально-педагогічних умов у структурі системи вищої освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пухно С. В. Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |