Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Пудова С. С. 
Використання мобільного телефону в навчальному процесі / С. С. Пудова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_20
Висвітлено питання використання мобільного телефону у навчальному процесі під час вивчення різних дисциплін на підставі аналізу наукових досліджень і публікацій. Зосереджено увагу на досвіді використання мобільного телефону під час вивчення шкільної фізики в різних країнах. Виділено напрямки дослідження проблеми щодо використання мобільного телефону в освіті та наведено приклади такого застосування. Виокремлено загальні для всіх дисциплін приклади використання мобільного засобу навчання, які пов'язані з його функціональними можливостями (відеозйомка, звукозапис, фотозйомка, робота в Інтернеті тощо) та програмним забезпеченням. Зокрема, до таких прикладів віднесено пошукову діяльність в Інтернет-просторі, роботу з електронними словниками, проходження онлайн-тестів, роботу з фото-, аудіо- та відеоматеріалами, спілкування в соцмережах. Наведено приклади розроблених комп'ютерних програм для мобільних телефонів, які можна використовувати у ході вивчення різних дисциплін (іноземні мови, біологія, географія, хімія, математика, фізика, анатомія). Описано можливості використання датчиків мобільного телефону під час вивчення фізики та інших дисциплін природничо-математичного циклу. Виокремлено напрямки фізичних експериментів із застосуванням таких датчиків. В інших прикладах мобільний телефон виступає як засіб для введення документації щодо фізичного експерименту та здійснення онлайн-навчання. Проведено порівняння прикладів використання мобільного телефону під час вивчення фізики у вітчизняній і закордонній освітній практиці. Згадано такі фактори, від яких залежить ефективність та частота використання мобільних телефонів у навчанні: державна освітня політика, готовність учнів і вчителів застосовувати мобільні технології та їх обізнаність у сфері інформаційних технологій, особливості вивчення кожної окремої дисципліни.
  Повний текст PDF - 888.722 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пудова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пудова С. С. Використання мобільного телефону в навчальному процесі / С. С. Пудова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського