Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Кубанов Р. А. 
Теоретичний аналіз змісту готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності / Р. А. Кубанов // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_15
Проведено теоретичний аналіз досліджень із педагогіки й акмеології щодо проблеми визначення змісту готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності, її значення для професійного становлення майбутніх фахівців у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Визначено роль основних дефініцій, які впливають на формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів, уточнено понятійно-категоріальний апарат проведеного дослідження. Зокрема, сучасні умови ринку ставлять принципово нові вимоги до молодих фахівців економічних спеціальностей. Зважаючи на це, вимагає вдосконалення як сам процес навчання у вищій школі загалом, так і формування готовності фахівців економічного профілю до професійної діяльності зокрема. Показником професійної сформованості особистості та її морально-психологічної зрілості, необхідної для її високої професійної діяльності є, насамперед, професійна готовність. Зазначено, що під готовністю до майбутньої професійної діяльності можна розуміти інтегративну характеристику з таким змістом: необхідний набір компетенцій; наявність стійких ціннісних орієнтацій щодо майбутньої професійної діяльності та сформованість певних особистісних якостей. Специфіка формування професійної готовності фахівців економічного профілю полягає в конструюванні змісту підготовки на принципах цілісності та системності та необхідності врахування особливостей майбутньої професійної діяльності економіста (формування готовності до реалізації збалансованої професійної діяльності в економічній галузі, ефективної комунікаційної взаємодії, розв'язання нестандартних економічних завдань, уміння мислити та діяти в категоріальній системі ринкової економіки, і саморегуляції на підставі компетентного використання фахівцем власного індивідуального стилю діяльності) в ході відбору структури і змісту підготовки. Готовність майбутніх фахівців економічних спеціальностей виступає фундаментальною основою якісної професійної підготовки, визначає професіоналізм майбутнього фахівця, надає змогу максимально реалізувати себе в конкретній діяльності, сприяє самовдосконаленню, саморозвитку особистості майбутнього фахівця-економіста.
  Повний текст PDF - 874.965 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кубанов Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кубанов Р. А. Теоретичний аналіз змісту готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності / Р. А. Кубанов // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського