Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Гурняк І. А. Використання Google Forms і Microsoft Forms в процесі навчання / І. А. Гурняк // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_10 Проведено порівняльний аналіз хмарних сервісів Google Forms і Microsoft Forms. Обгрунтовано методику використання даних сервісів у процесі навчання, визначено оптимальні способи роботи з ними, розглянуто можливості та переваги їх застосування для створення опитувань, тестів, вікторин, веб-квестів. В ході дослідження використано теоретичні та емпіричні методи: аналіз методичної літератури, вивчення освітніх ресурсів, створених на основі сервісів Google Forms і Microsoft Forms, спостереження за навчальним процесом з їх використанням, аналіз отриманих результатів. Також використано комплекс методів наукового пізнання: порівняльний аналіз для з'ясування рис схожості та відмінності Google Forms і Microsoft Forms, систематизація та узагальнення для формулювання висновків і рекомендацій щодо їх використання, узагальнення авторського педагогічного досвіду і спостережень. Встановлено, що спільними рисами даних сервісів є безкоштовність, висока якість розробки, регулярне оновлення, відсутність реклами, безпечність, адаптивний дизайн, простота та зручність користування. Вказані особливості підтверджують доцільність використання цих сервісів у навчальному процесі. Незначні відмінності між Google Forms і Microsoft Forms не надають можливості однозначно стверджувати про перевагу одного сервісу перед іншим. У педагогічній практиці дані сервіси використовуються для проведення онлайн-опитувань, анкетування, тестування з автоматичною перевіркою та відображенням результатів у режимі реального часу, вікторин, веб-квестів тощо. Це надає можливість привнести в процес навчання нові можливості, збагатити, доповнити, розширити освітнє середовище. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів використання хмарних сервісів Google Forms і Microsoft Forms у процесі навчання. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у створенні цілісної методичної системи використання хмарних технологій, розробці методичних рекомендацій для вчителів, викладачів, студентів педагогічних навчальних закладів щодо можливостей використання хмарних сервісів для створення електронних освітніх ресурсів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гурняк І. А. Використання Google Forms і Microsoft Forms в процесі навчання / І. А. Гурняк // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |