Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Чашечникова О. С. 
Створення освітньо-професійної програми підготовки магістрантів – майбутніх вчителів математики у контексті компетентнісного підходу / О. С. Чашечникова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 332-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_66
Мета роботи - створення освітньо-професійної програми підготовки магістрантів - майбутніх вчителів математики у контексті компетентнісного підходу. Узагальнено та систематизовано різні підходи щодо визначення загальних і фахових компетентностей, відповідних знань та умінь. Акцент зроблено на формування фахівця, який не лише спроможний втілювати запропоновані інновації у освітній процес, але й за власною ініціативою здійснювати дослідження, результати яких сприятимуть підвищенню ефективності навчання математики. До переліку фахових компетентностей введено - знання основних аспектів створення творчого освітнього середовища в ході навчання математики та здатність до його створення як одна з умов формування творчої особистості учня/студента, а отже - одна з умов конкурентноспроможності вітчизняної системи освіти; уміння формувати та підтримувати інтерес учнів/студентів до математики, належний рівень їх мотивації до навчання математики; продукувати умови для створення творчого освітнього середовища в ході навчання математики. Визначено: необхідно створювати таку методичну систему навчання студентів математиків у педагогічних університетах, яка б була спрямована на вирішення взаємопов'язаних проблем розвиток творчого мислення майбутніх вчителів/викладачів математики та формування готовності до розвитку творчого мислення школярів/студентів у подальшій професійній діяльності. Серед вмінь особливо виділено уміння використовувати власну систему знань щодо психолого-педагогічних особливостей саме різних груп учнів у ході планування, організації та здійснення навчання математики в старшій і вищій школі. Вказано, що особливу увагу необхідно приділити формуванню у магістрантів мотивації до самовдосконалення. Запропоновано авторську структурно-логічну схему освітньої програми підготовки магістрантів - майбутніх вчителів математики. Зроблено висновок про доцільність створення прогностичної уніфікованої програми підготовки саме майбутніх вчителів математики/викладачів, яка має враховувати спрямованість на розвиток творчої особистості самих студентів і на формування у них здатності до розвитку творчого мислення майбутніх учнів.
  Повний текст PDF - 976.325 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чашечникова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чашечникова О. С. Створення освітньо-професійної програми підготовки магістрантів – майбутніх вчителів математики у контексті компетентнісного підходу / О. С. Чашечникова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 332-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_66.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського