Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Ткаченко І. А. 
Теорія і практика використання програми Star Walk 2 у навчальному процесі з астрономії / І. А. Ткаченко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 322-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_64
Наведено методику використання мобільних додатків під час вивчення астрономії. Досліджено, що на новій стадії розвитку астрономічної науки інтеграція наукових досліджень з інноваційними технологіями стає значно глибшою і призводить до розроблення принципово нових підходів, оскільки для одержання нових наукових результатів буде недостатнім використання відомих класичних інформаційних інструментальних засобів. Виникає потреба в створенні та використанні уніфікованих мобільних засобів навчання. За такого підходу поглиблена інтеграція фундаментальної науки й інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме їх подальшому вдосконаленню. Застосування мобільних технологій у вивченні природничих дисциплін надає суб'єкту навчання уніфікований інструмент пізнання у вигляді нових, достатньо розвинених та універсальних засобів отримання, опрацювання, передавання та зберігання різноманітної спеціально предметної інформації. Доведено, що комплексне використання системи програмно-педагогічних і телекомунікаційних засобів навчання астрономії, зокрема мобільного додатку Star Walk 2, суттєво підвищить цікавість учнів до вивчення основ астрономії, сприятиме формуванню у них ключових компетентностей, розвитку самостійної пізнавальної активності; значно поліпшить якість знань учнів з інших фундаментальних дисциплін. Безпосереднє використання програми Star Walk 2 надає можливість відтворення детальної розширеної інформації про небесні об'єкти (як видимі, так і невидимі), які знаходяться в момент спостереження на зоряному небосхилі. Програма проектує саме ту ділянку небесної сфери з відповідними об'єктами, яку фокусує оптичний пристрій мобільного гаджету. Рух небесних тіл розраховується та відтворюється з врахуванням координат спостерігача та вказаного моменту часу. Це зумовлює значну зручність використання мобільних додатків та широкі можливості щодо наочності й динамічності викладу навчального матеріалу, активну взаємодію з джерелами інформації. Встановлено, що за такого підходу учні систематично перебувають у пошуку нестандартного рішення нових для них проблем, завдяки чому відбувається процес самостійного набуття знань, досвіду творчої діяльності, формуванню наукового світогляду, пріоритетних навчально-пізнавальних мотивів вивчення астрономії.
  Повний текст PDF - 1.265 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткаченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткаченко І. А. Теорія і практика використання програми Star Walk 2 у навчальному процесі з астрономії / І. А. Ткаченко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 322-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_64.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського