Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Тарасова Т. Б. Використання елементів дистанційного навчання у вищому навчальному закладі: погляд психолога / Т. Б. Тарасова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 316-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_63 Розглянуто психолого-педагогічні проблеми впровадження елементів дистанційного навчання (ДН) у навчальний процес у вищій школі. Проаналізовано основні психолого-педагогічні функції засобів інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні. Розкрито актуальність і перспективність дистанційних форм навчання в сучасній освітній системі. Стверджується щодо необхідності використання елементів ДН у професійній підготовці майбутніх педагогів. Показано, що інформаційно-комунікативні технології навчання створюють нові умови для використання наочності, забезпечують підвищення пізнавальної активності студентів, стимулюють їх інтерес до навчання і навчальних дисциплін, сприяють ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Розкрито психолого-педагогічні проблеми і технічні складності у використанні елементів ДН у професійній підготовці майбутніх педагогів. Одним із вдалих варіантів використання елементів ДН є "змішане навчання" як поєднання ДН із традиційними формами аудиторних занять. За таких умов навчання істотно зростає особиста ініціатива і відповідальність студента за результативність його просування по навчальному маршруту в індивідуальному освітньому середовищі, істотно зростає об'єктивність взаємного контролю і самоконтролю студентів. Наведено та проаналізовано результати опитування студентів освітнього ступеню "магістр" щодо їх досвіду вивчення навчальної дисципліни "Психологія освіти" з використанням елементів ДН. Сформульовано висновки про переважання нейтрального ставлення студентів до такого навчання, їх орієнтації в основному на його організаційні переваги і стриманих прогнозах щодо перспективності використання ДН у професійній підготовці педагогів. На підставі отриманих результатів опитування студентів сформульовано психолого-педагогічні рекомендації щодо подальшої навчально-виховної та організаційної роботи по введенню в навчальний процес вищого навчального закладу елементів ДН. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарасова Т. Б. Використання елементів дистанційного навчання у вищому навчальному закладі: погляд психолога / Т. Б. Тарасова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 316-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_63. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |