Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Семеніхіна О. В. 
Використання GeoGebra Exam у професійній підготовці майбутніх учителів математики, фізики, інформатики / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 290-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_57
Розглянуто питання організації автоматизованого контролю, відмінного від комп'ютерного тестування, за навчальними досягненнями майбутніх учителів математики, фізики, інформатики на базі програм динамічної математики - засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань, які передбачають динамічне оперування різними математичними об'єктами й можливість оперативного одержання на екрані відомостей про їх властивості. Обгрунтовано доцільність використання таких засобів і комп'ютерних інструментів і режимів у них. Описано шляхи організації контролю, зокрема: можливість покрокової демонстрації розв'язання, можливість через інтерактивний вплив на математичний об'єкт перевірити його цілісність, можливість автоматизованої перевірки самого ходу розв'язування через спеціальні інструменти, можливість переходу середовища у спеціальний режим з обмеженнями. Описано режим GeoGebra Exam програми динамічної математики GeoGebra. При переході до такого режиму розробниками передбачено можливість використання комп'ютерного інструментарію, але при цьому заборонено доступ до мережі Інтернет, до іншого програмного забезпечення, що встановлено на комп'ютері, до файлів, які зберігаються на комп'ютері, чи до власних матеріалів на платформі GeoGebra Materials. Якщо суб'єкт навчання виходить з повноекранного режиму GeoGebra Exam, то такий вихід фіксується і відображається у журналі екзамену. Використання зазначеного режиму забезпечує об'єктивність оцінювання, оскільки в ході виконання завдання складно скористатися підказками або вже готовими результатами, алгоритмами побудов, які легко одержати чи знайти через соціальні, локальні та мережу Інтернет. Організація роботи в режимі GeoGebra Exam не потребує великих часових затрат. Базуючись на досвіді використання програми GeoGebra під час вивчення спецкурсів, орієнтованих на формування умінь використовувати програмні засоби математичного спрямування у професійній роботі вчителя, виділено позитивні аспекти використання режиму GeoGebra у підготовці вчителя, наведено приклад роботи у цьому режимі з аналізом результатів.
  Повний текст PDF - 934.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семеніхіна О.
  • Друшляк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семеніхіна О. В. Використання GeoGebra Exam у професійній підготовці майбутніх учителів математики, фізики, інформатики / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 290-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_57.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Друшляк Марина Григорівна (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського