Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Мурашковська В. П. Психолого-педагогічні основи математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_52 Проаналізовано сукупність загальних якостей інженера-механіка, які виховані на початкових курсах. Розглянуто, основні завдання, які виконує інженер-механік у професійної діяльності та узагальнено основні етапи інженерної діяльності. Виявлено психологічні умови подолання труднощів у навчанні математики. Визначено педагогічно важливі якості і властивості особистості інженера-механіка. Важливою передумовою організації процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків є врахування психологічних особливостей головних суб'єктів навчального процесу - студентів. Під час вивчення фундаментальної підготовки у вузі не можна не враховувати психологічні і вікові особливості студентів молодших курсів. Зроблено акцент на формування як якомога більшої кількості професійно значущих якостей під час вивчення математичних дисциплін на початкових курсах навчання. Психологічними умовами подолання труднощів у навчанні математики у майбутніх інженерів-механіків є умови, які пов'язані з розвитком оптимального співвідношення загальних здібностей - до навчання і спеціальних. У зв'язку зі збільшенням масштабу завдань, що вирішуються інженерами-механіками, відбувається кардинальна зміна інженерної діяльності в цілому, змінюється і набувають нового сенсу зміст, цілі та функції інженерної праці. Отже, питання особистісного становлення майбутніх інженерів-механіків в аспекті їх професійної діяльності має постійно знаходитися в центрі уваги вищої школи. Для цього система навчально-освітнього процесу повинна бути вибудувана на психолого-педагогічній основі гармонізації розвитку студента і як особистості, і як фахівця. Завдання, які вирішуються інженерами в ході професійної діяльності, визначають функції інженера-механіка, які вимагають наявності у випускників вузу певних якостей. Розглянуто математичну підготовку майбутніх інженерів-механіків і застосування знань з математики з перспективною проекцією на професійну діяльність у майбутньому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мурашковська В. П. Психолого-педагогічні основи математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_52. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |