Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Мурашковська В. П. 
Психолого-педагогічні основи математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_52
Проаналізовано сукупність загальних якостей інженера-механіка, які виховані на початкових курсах. Розглянуто, основні завдання, які виконує інженер-механік у професійної діяльності та узагальнено основні етапи інженерної діяльності. Виявлено психологічні умови подолання труднощів у навчанні математики. Визначено педагогічно важливі якості і властивості особистості інженера-механіка. Важливою передумовою організації процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків є врахування психологічних особливостей головних суб'єктів навчального процесу - студентів. Під час вивчення фундаментальної підготовки у вузі не можна не враховувати психологічні і вікові особливості студентів молодших курсів. Зроблено акцент на формування як якомога більшої кількості професійно значущих якостей під час вивчення математичних дисциплін на початкових курсах навчання. Психологічними умовами подолання труднощів у навчанні математики у майбутніх інженерів-механіків є умови, які пов'язані з розвитком оптимального співвідношення загальних здібностей - до навчання і спеціальних. У зв'язку зі збільшенням масштабу завдань, що вирішуються інженерами-механіками, відбувається кардинальна зміна інженерної діяльності в цілому, змінюється і набувають нового сенсу зміст, цілі та функції інженерної праці. Отже, питання особистісного становлення майбутніх інженерів-механіків в аспекті їх професійної діяльності має постійно знаходитися в центрі уваги вищої школи. Для цього система навчально-освітнього процесу повинна бути вибудувана на психолого-педагогічній основі гармонізації розвитку студента і як особистості, і як фахівця. Завдання, які вирішуються інженерами в ході професійної діяльності, визначають функції інженера-механіка, які вимагають наявності у випускників вузу певних якостей. Розглянуто математичну підготовку майбутніх інженерів-механіків і застосування знань з математики з перспективною проекцією на професійну діяльність у майбутньому.
  Повний текст PDF - 897.534 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мурашковська В.
  • Казнадій С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мурашковська В. П. Психолого-педагогічні основи математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_52.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського