Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Мартиненко О. В. Контроль навчальної діяльності студентів педагогічних університетів при вивченні фундаментальних математичних дисциплін / О. В. Мартиненко, Я. О. Чкана // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 252-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_49 Обгрунтовано значення контролю навчальної діяльності студентів, визначено його мету та принципи побудови системи контролю при вивченні математичних дисциплін у педагогічних університетах. Проаналізовано типи контролю (відстежувальний, поточний, проміжний і підсумковий) у контексті специфіки викладання математичних дисциплін і запропоновано форми його впровадження в процес підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. Організація навчального процесу у разі вивчення фахових математичних дисциплін повинна забезпечуватись навчально-методичними засобами для аудиторної та самостійної позааудиторної роботи. Запропоновано для цього використовувати робочий зошит з математичних дисциплін, який є багатофункціональним дидактичним засобом. Описано особливості організації контролю навчальних досягнень студентів за допомогою робочого зошиту. Зазначено, що ефективною формою перевірки виконання завдань першого блоку є проведення тестування, що надає можливість оцінити глибину, обсяг і системність знань студентів з даної теми відповідної математичної дисципліни, яке запропоновано проводити на кожному практичному занятті. Про результати виконання завдань третього блоку, які виконуються студентами індивідуально або групами, кожен студент звітує на спеціально відведеній консультації, що проводиться у формі колоквіуму. Всі види робіт оцінюються певною кількістю балів, вносяться до звідної таблиці в кінці робочого зошиту і входять в систему рейтингового оцінювання навчальних досягнень студента. Ця таблиця містить також стовпці для самооцінки, які студенти заповнюють самостійно, керуючись власними відчуттями. Описано технологію проведення екзамену з математичної дисципліни, де перевірку засвоєння теоретичного матеріалу можна здійснювати за допомогою тестування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мартиненко О. В. Контроль навчальної діяльності студентів педагогічних університетів при вивченні фундаментальних математичних дисциплін / О. В. Мартиненко, Я. О. Чкана // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 252-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_49.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |