Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Мартиненко О. В. 
Контроль навчальної діяльності студентів педагогічних університетів при вивченні фундаментальних математичних дисциплін / О. В. Мартиненко, Я. О. Чкана // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 252-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_49
Обгрунтовано значення контролю навчальної діяльності студентів, визначено його мету та принципи побудови системи контролю при вивченні математичних дисциплін у педагогічних університетах. Проаналізовано типи контролю (відстежувальний, поточний, проміжний і підсумковий) у контексті специфіки викладання математичних дисциплін і запропоновано форми його впровадження в процес підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. Організація навчального процесу у разі вивчення фахових математичних дисциплін повинна забезпечуватись навчально-методичними засобами для аудиторної та самостійної позааудиторної роботи. Запропоновано для цього використовувати робочий зошит з математичних дисциплін, який є багатофункціональним дидактичним засобом. Описано особливості організації контролю навчальних досягнень студентів за допомогою робочого зошиту. Зазначено, що ефективною формою перевірки виконання завдань першого блоку є проведення тестування, що надає можливість оцінити глибину, обсяг і системність знань студентів з даної теми відповідної математичної дисципліни, яке запропоновано проводити на кожному практичному занятті. Про результати виконання завдань третього блоку, які виконуються студентами індивідуально або групами, кожен студент звітує на спеціально відведеній консультації, що проводиться у формі колоквіуму. Всі види робіт оцінюються певною кількістю балів, вносяться до звідної таблиці в кінці робочого зошиту і входять в систему рейтингового оцінювання навчальних досягнень студента. Ця таблиця містить також стовпці для самооцінки, які студенти заповнюють самостійно, керуючись власними відчуттями. Описано технологію проведення екзамену з математичної дисципліни, де перевірку засвоєння теоретичного матеріалу можна здійснювати за допомогою тестування.
  Повний текст PDF - 895.539 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мартиненко О.
  • Чкана Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мартиненко О. В. Контроль навчальної діяльності студентів педагогічних університетів при вивченні фундаментальних математичних дисциплін / О. В. Мартиненко, Я. О. Чкана // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 252-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_49.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мартиненко Олександр Вікторович (фізико-математичні науки)
  • Мартиненко Олександр Валерійович (фізико-математичні науки)
  • Мартиненко Олександр Віталійович (фізико-математичні науки)
  • Мартиненко Олександр Віталійович (фізико-математичні науки)
  • Мартиненко Олег Вікторович (фізико-математичні науки)
  • Чкана Ярослав Олегович (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського