Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Карпова Г. С. 
Інноваційні підходи до організації самостійної роботи студентів / Г. С. Карпова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 232-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_45
Проаналізовано сучасні підходи до організації процесу самостійної роботи студентів у вищій школі. Дослідження цього процесу надало можливість визначити основні дидактичні умови підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців. Вирішення означених проблем сприятиме активізації навчання студентів у вищих навчальних закладах. Розглянуто сутність поняття самостійної роботи студентів, її зміст і місце в навчальному процесі, мотив, спосіб і контроль за ходом самостійної роботи, особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання. Запропоновано деякі інноваційні технології та прийоми, що зможуть покращити навчальний процес. Увагу приділено сучасним інформаційним технологіям, їх можливостям для вдосконалення професійних умінь. Наведено шляхи організації самостійної роботи студентів, підходи до її реалізації, які співвідносяться із загальними завданнями модернізації освіти. Розглянуто ряд переваг, що отримає викладач у разі використання електронних дидактичних матеріалів. Проаналізовано інноваційні підходи до організації самостійної роботи студентів під час вивчення аналітичної хімії та інструментальних методів. Зазначено необхідність посилення професійної спрямованості навчального матеріалу з аналітичної хімії та інструментальних методів для формування у студентів позитивної мотивації до навчання. Зазначено, що у результаті самоосвітньої діяльності студентів відбувається процес придбання, структурування і закріплення знань. Сучасна методологія процесу навчання, а також оцінювання знань студента полягають у переорієнтації із лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистісно-орієнтовану форму та на організацію самоосвіти студента. Більшість світових і національних стандартів в основу навчання ставлять самостійну, творчу роботу того, хто навчається. Доведено, що інноваційні технології надають всі умови, щоб зробити самостійну роботу студентів більш мобільною та комплексною, що надає можливість організувати інтерактивне середовище з цілісним взаємозв'язаним функціонуванням усіх процесів пізнання.
  Повний текст PDF - 885.629 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпова Г. С. Інноваційні підходи до організації самостійної роботи студентів / Г. С. Карпова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 232-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_45.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського