Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Архіпова Т. Л. 
Основні завдання курсу "Введення до фаху" при підготовці вчителів інформатики / Т. Л. Архіпова, К. С. Архіпова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_4
Висвітлено особливості викладання курсу "Введення до фаху" у підготовці вчителів інформатики. Розглянуто основні питання щодо становлення майбутнього фахівця. Увагу розгляду таких понять, як педагогічна культура та педагогічні здібності. Підкреслено зміст фаху вчителя інформатики як представника творчої професії, де потрібне навчання впродовж усього трудового життя. Через побудову курсу показано цікавість творчої професії вчителя інформатики, її спрямованість на розкриття потенційних можливостей школярів, створення умов для їх розвитку та вдосконалення за допомогою всіх необхідних засобів та інструментів, що надає наука Інформатика. Проаналізовано знання та вміння, які потрібні для вчителя інформатики та розглянуто потрібні для цього особисті якості. Наведено перелік здібностей, що потребує сьогодення, зокрема вміння переводити теоретичні та методичні положення в педагогічні дії, ефективно використовувати існуючий досвід за нових умов, мати здібності до аналізу та оцінювання власної діяльності, прагнути до формування власного стилю у роботі, вміти імпровізувати та генерувати різні варіанти вирішення проблем, що засновані на знаннях та інтуїції. Роз'яснено потребу щодо опанування професії навчатися використовувати відведений на заняття час, пам'ятаючи про постійний жорсткий його ліміт, а також потребу у ставленні власної професійної діяльності тільки на позитивний результат. Продемонстровано необхідність вміти співпрацювати з учнями та прислуховуватися до думок школярів і колег. Зроблено висновки щодо професійної підготовки вчителя інформатики у відповідності до сучасних вимог суспільства, яке потребує від нього знань інформаційних технологій і засобів комунікації, вміння їх використовувати для вирішення навчальних та інших задач, а також ефективне залучання знань, вмінь і навичок у фахову діяльність з метою підвищення якості освіти, інтересу та мотивації тих, кого навчають, до вивчення інформатики.
  Повний текст PDF - 889.263 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Архіпова Т.
  • Архіпова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Архіпова Т. Л. Основні завдання курсу "Введення до фаху" при підготовці вчителів інформатики / Т. Л. Архіпова, К. С. Архіпова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського