Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Дегтярьова Н. В. 
Лабораторний практикум як форма організації навчальної діяльності учнів 7 класів / Н. В. Дегтярьова, В. В. Макарова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_35
Оновлення змісту освіти з інформатики, новий погляд на різні методи навчання, форми організації навчання учнів із різних дисциплін є насьогодні актуальним напрямом дослідження. Розглянуто поняття лабораторного практикуму (ЛП) як форми організації навчальної діяльності учнів. ЛП і раніше застосовувався у школах, проте з часом повільно "перемістився" у вищі заклади освіти. Така форма роботи має право на існування у школах наприкінці навчального року. Саме в той час, коли переважно всі семестрові роботи виконано, учням важливо мати мотивацію та зацікавленість до роботи, до якої вони залучені. Така робота надає можливість вчителю утримати увагу та мотивацію учня на уроці. Оскільки це підсумкова робота, то завдання пропонуються компететнінсні. Вони надають змогу перевірити готовність і здатність учня застосовувати власні уміння, навички та знання для розв'язування конкретних життєвих задач. Обгрунтовано доцільність впровадження ЛП, описано вимоги до організації його проведення, наведено конкретні завдання. Відмічається, що ЛП не є обов'язковою формою роботи учнів, проте це ефективне рішення за необхідності повторення, узагальнення знань та умінь за певний період навчання. Така форма організації навчальної діяльності учнів передбачає участь в організації самої роботи як учителя, так і учня. Розроблено завдання для проведення протягом 4-х днів практикуму. Завдання до ЛП мають відповідати навчальній програмі відповідного класу. Запропонова завдання для учнів 7 класу, які включають опанування тем "Робота з текстовими та числовими даними", "Робота з електронною поштою", "Моделювання", "Алгоритмізація та програмування". Зазначено, що за сьогоднішньої тенденції змін навчальних програм шкільного курсу інформатики, запропоновані завдання є актуальними та доцільними і під час навчання і за програмою 2016 р. (зі змінами у 2017 р.).
  Повний текст PDF - 907.879 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дегтярьова Н.
  • Макарова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дегтярьова Н. В. Лабораторний практикум як форма організації навчальної діяльності учнів 7 класів / Н. В. Дегтярьова, В. В. Макарова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського