Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Близнюк М. М. 
Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи навчання етнодизайну майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва на основі інформаційних технологій / М. М. Близнюк // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_28
Характеристика дослідно-експериментальної перевірки ефективності методичної системи навчання етнодизайну майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва (ДПМ) на базі інформаційних технологій присвячена розробленим критеріям і визначенню показників і рівнів сформованості у студентів художньо-проектних знань та умінь, опису методики проведення науково-педагогічного експерименту, аналізу результатів і статистичній перевірці гіпотези дослідження. Комплeксний аналiз численних науково-педагогічних джерел надав можливість стверджувати, що фах майбутнього художника ДПМ є складною багатофункціональною структурою, головними складовими якої є його особистість, здатність і готовність здійснювати творчу продуктивну творчу та пошукову діяльність. Зазначається, що одним із видів творчої продуктивної діяльності є художньо-проектна, яка синтезує технічну і художню творчість, спрямована на естетичне перетворення предметного світу, створення функціонально-комфортного та гармонійного навколишнього середовища. Розкрито роль творчої художньо-проектної діяльності у системі професійного навчання і професійно-мистецької підготовки майбутніх художників ДПМ. На підставі аналізу численних поглядів учених фахова компетентність майбутніх художників ДПМ з основ етнодизайну розглядається як здатність і готовність до творчої професійної діяльності, що базується на відповідних знаннях, уміннях і навичках, особистісних здібностях, цінностях і досвіді, які надають можливість, з урахуванням етностильових особливостей ДПМ і засобів сучасного дизайну. Обгрунтовано, що сучасний художник ДПМ повинен демонструвати естетичне ставлення до навколишнього світу, постійно демонструвати роль, місце та значення творчої художньо-проектної діяльності у житті людини, навчати розуміти та використовувати закономірності, принципи і засоби формотворення та декорування, знайомити з основами художнього проектування, етапами виготовлення корисних речей "за законами краси".
  Повний текст PDF - 918.97 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Близнюк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Близнюк М. М. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи навчання етнодизайну майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва на основі інформаційних технологій / М. М. Близнюк // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського