Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Voskoglou М. 
Application Of Fuzzy Relation Equations To Assessment Of Analogical Problem Solving Skills / М. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_23
Аналогічні міркування є важливими взагалі для творчості та наукового відкриття, і, зокрема, це є дуже корисним способом розв'язування математичних задач шляхом знаходження у пам'яті аналогічних задач, що розв'язувалися в минулому, та адаптації їх розв'язань до даної задачі. З іншого боку, оцінювання студента є важливою задачею освіти, оскільки воно є не тільки соціальною вимогою та потребою, а й допомагає інструкторам у розробці майбутніх планів щодо більш ефективної методики навчання. Проте часто інструктор не впевнений у точному оцінюванні, яке відповідає кожному студенту. Тому оцінювання студента характеризується ступенем нечіткості та/або невизначеності. Отже, нечітка логіка, обумовлені її властивістю характеризувати неоднозначні реальні життєві ситуації з кількома значеннями, стає доступним ресурсом оцінки, який слід застосовувати в таких невизначених випадках. Використано рівняння нечітких відношень як інструмент оцінки умінь розв'язувати аналогічні задачі студентами. Рівняння нечіткої відношень отримуються як композиція бінарних нечітких відношень, які є нечіткими множинами, визначеними декартовим добутком двох чітких множин. Композиції бінарних нечітких відношень зручно представляти в термінах матриць їх членів. У цих композиціях використовуються ті самі елементи матриць членів, які будуть використовуватися за регулярного множення матриць, проте операції добутку та суми замінюються тут операціями знаходження мінімума та максимума відповідно. Поняття рівнянь нечітких відношень було вперше запропоновано Санчесом у 1976 р., а пізніше досліджувалося і іншими дослідниками. Застосування на уроках та інші відповідні приклади також представлені у статті, що ілюструє результати. Дана робота пов'язана з попередніми дослідженнями з використанням декількох інших методів нечіткої логіки як інструментів для оцінювання студентів.
  Повний текст PDF - 1.067 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Voskoglou М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Voskoglou М. Application Of Fuzzy Relation Equations To Assessment Of Analogical Problem Solving Skills / М. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського