Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Bazurin V. 
Interdisciplinary Problems As One Of The Ways Of Implementation Of Practical-Oriented Approach In Teaching Of General Physics Of Future Teachers Of Labor Education And Technologies / V. Bazurin // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_19
Загальна фізика є однією з фундаментальних дисциплін, які вивчають майбутні вчителі трудового навчання та технологій. Важливим чинником, що впливає на мотивацію студентів до вивчення загальної фізики, є практико-орієнтовний підхід. Основними засобами навчання при цьому є практико-орієнтовані задачі, у тому числі задачі міжпредметного характеру. Запропоновано тематику та зміст міжпредметних задач із загальної фізики для студентів спеціальності 014.10 "Середня освіта. Трудове навчання та технології". Визначено міжпредметні зв'язки курсу загальної фізики з дисциплінами фахової спрямованості, такими як "Технологічний практикум" і "Трактори і автомобілі". Запропоновано набір задач за основними темами, що вивчаються майбутніми вчителями технологій: кінематика, динаміка, динаміка твердого тіла, динаміка рідин і газів, закони збереження, термодинаміка, закони постійного і змінного струму, оптика. Розроблені задачі належать до основних тем із фізики, які вивчаються майбутніми вчителями трудового навчання та технологій: кінематика, динаміка, динаміка твердого тіла, динаміка рідин і газів, закони збереження, основи термодинаміки, закони постійного та змінного електричного струму, геометрична оптика. Зміст розроблених задач органічно пов'язаний зі змістом таких дисциплін, як опір матеріалів, технічна механіка, теплові та гідравлічні машини, технологічний практикум, трактори та автомобілі. Розроблені міжпредметні задачі мають важливе значення для підвищення мотивації студентів до вивчення загальної фізики, оскільки забезпечують дотримання такого дидактичного принципу, як зв'язок теорії з практикою. Перспектива подальших досліджень у даному напрямі полягає у розробці системи практико-орієнтованих задач з загальної фізики а також експериментальна перевірка їх впливу на мотивацію та успішність студентів.
  Повний текст PDF - 898.015 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bazurin V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bazurin V. Interdisciplinary Problems As One Of The Ways Of Implementation Of Practical-Oriented Approach In Teaching Of General Physics Of Future Teachers Of Labor Education And Technologies / V. Bazurin // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського