Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Кузнецова Г. А. 
Проблема систематизації та узагальнення знань студентів втнз під час вивчення дисципліни "Вища математика" / Г. А. Кузнецова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_13
Розглянуто підходи до формування навичок систематизації та узагальнення знань студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) на прикладі дисципліни "Вища математика". Виділено етапи, напрями та умови успішного формування даних умінь у процесі навчання. Проаналізовано впливу на ці навички використання різних педагогічних технологій. Показано, що засвоєння матеріалу досягається за допомогою його порівняння зі знаннями, які були отримані попередньо, а ефективність вивчення матеріалу досягається у випадку комплексного підходу до розвитку навичок систематизації та узагальнення знань студентів. Наведено приклад подачі теоретичного матеріалу, взятого з навчального довідника "Основи математичного аналізу в схемах і таблицях. Частина 3", який було розроблено автором і викладачами кафедри вищої математики ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. Розглянуто поняття "системні знання" і методи їх досягнення. Аргументовано, що, саме завдяки системному підходу, у студентів формуються прагнення до самоосвіти, стимулюється самостійність у навчанні, розуміння взаємозв'язків між поняттями та явищами. Запропоновано блок-схему узагальнення теоретичних знань, в процесі вивчення дисципліни "Вища математика". Зроблено висновок, що формування навичок систематизації та узагальнення на заняттях вищої математики допомагає трансформувати студентів вищої технічної освіти в професіоналів, здатних не тільки створювати корисні для суспільства продукти діяльності, а й активно впливати на розвиток професійної діяльності в цілому. Адже професійний розвиток студентів починається ще на перших курсах навчання під час вивчення вищої математики.
  Повний текст PDF - 914.86 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузнецова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузнецова Г. А. Проблема систематизації та узагальнення знань студентів втнз під час вивчення дисципліни "Вища математика" / Г. А. Кузнецова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського