Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Кізім С. С. Інформаційно-освітнє середовище як засіб модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців / С. С. Кізім, Л. В. Куцак, С. Ю. Люльчак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_9 Метою успішного впровадження єдиного інформаційно-освітнього середовища (ІОС) навчального закладу є створення автоматизованої системи цього закладу, яка об'єднує всі підструктури та ланки його діяльності та досягається завдяки створенню розвиненої комунікативної інфраструктури цієї системи; створенню та впровадженню нових форм і методів управління навчальним закладом; зменшенню часового проміжку між одержанням інформації та прийняттям рішення; впровадженню єдиного стандарту роботи з електронними документами, забезпеченню доступності до них; автоматизації, підвищення ефективності роботи з педагогічними працівниками, підструктурами; створенню інфраструктури управління корпоративними знаннями. Створення ІОС навчального закладу відповінадає за успіх впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіту на всіх її рівнях. Особливу актуальність набувають задачі, направлені на підготовку студентів до життя за умов інформаційного суспільства, на формування вміння успішної соціалізації в сучасному суспільстві. Проаналізовано шляхи створення єдиного ІОС навчального закладу, визначено переваги та недоліки його функціонування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кізім С. С. Інформаційно-освітнє середовище як засіб модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців / С. С. Кізім, Л. В. Куцак, С. Ю. Люльчак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |