Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Харченко Ю. В. Особливості викладання курсу біохімії студентам-біологам СумДПУ імені А.С.Макаренка / Ю. В. Харченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 313-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_61 Розглянуто питання організації навчального процесу під час викладання біологічної хімії студентам Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, що навчаються за спеціальністю 6.040102 - Біологія. Зважаючи на передбачене навчальними планами зменшення кількості аудиторних годин, обгрунтовано недоцільність поділу теоретичного матеріалу при плануванні лекційного курсу та лабораторного практикуму на окремі розділи: статичну та динамічну біохімію. Запропоновано вивчати основні класи біологічно важливих сполук: білки, вуглеводи, ліпіди та нуклеїнові кислоти з позиції їх будови, властивостей і біологічного значення, одночасно розглядаючи метаболічні перетворення їх в організмі. На прикладі вивчення теми "Загальна характеристика білків. Обмін білків." розглянуто порядок викладання теоретичного матеріалу. Охарактеризовано організацію лабораторного практикуму та основні предметні компетентності, що мають формуватися у студентів. Акцентовано увагу на ролі самостійної роботи студентів в навчальному процесі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Харченко Ю. В. Особливості викладання курсу біохімії студентам-біологам СумДПУ імені А.С.Макаренка / Ю. В. Харченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 313-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_61. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |