Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Харченко В. М. До питання впливу системи задач на процес створення просторового образу в учнів 7-9 класів при вивченні планіметрії / В. М. Харченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 309-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_60 Проаналізовано результати тестування рівня просторового мислення учнів 8 - 11 класів на базі методики І. С. Якиманської. Виявлено, що відсоток учнів, які легко оперують величинами фігур становить 44 % від усіх опитаних. Він є суттєво нижчим за результати аналогічного тестуванням, яке проводилося 25 років тому, - 61 %. Успішно створюють образи і виконують дії з формою - 83 %, успішно змінюють: положення уявного об'єкта - 54 %, структуру уявного об'єкта - 62 %, а виконують обидві операції - 39 %. У 18 % учнів виявлено високий рівень створення та оперування образами, а в 1 % учнів завершується формування всіх видів створення та оперування просторових образів. У цілому рівень оперування просторовими образами за останні 25 років покращився, проте відсоток із найвищим рівнем просторового мислення учнів залишився співмірним із попередніми результатами. Проаналізовано систему задач підручників з геометрії 7 класу, за якими найбільше навчається опитаних учнів. Низький рівень оперування величинами фігур можна пояснити малою кількістю завдань на вимірювання в геометрії та відсутність курсу креслення в шкільних навчальних планах. Запропоновано зразок завдань, який сприятиме вирішенню даної проблеми. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Харченко В. М. До питання впливу системи задач на процес створення просторового образу в учнів 7-9 класів при вивченні планіметрії / В. М. Харченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 309-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_60. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |