Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Постіл С. Д. Технології інтеграції інформаційних ресурсів кафедри / С. Д. Постіл, Ю. В. Шостак, А. О. Марченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 267-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_52 Світове господарство, всі його галузі розвиваються на інтеграційних та інтелектуально-інформаційних принципах, орієнтованих на якість життя. Встановлено характерні особливості інформаційних ресурсів. Існують дві форми інформаційних ресурсів як відчужуваних знань, що стають повідомленнями: пасивна (книги, статті, патенти, бази даних) і активна (модель, алгоритм, програма, проект, бази знань). Проаналізовано тенденції інтеграції інформаційних ресурсів і виявлено проблеми, що виникають в процесі інтеграції державних або ділових організаційних структур під час вирішення складних багатопрофільних завдань. Вирішення проблем інтеграції інформаційних ресурсів є можливим за умови організації спільного інформаційного простору, що на прикладі університету, як правило, здійснюється за допомогою сховищ і просторів даних, в тому числі за матеріалами діяльності кафедр. Виділено коло завдань діяльності кафедри, в тому числі з організації рейтингового оцінювання, які повинно розв'язувати інформаційно-аналітичне забезпечення. Розроблено концепцію інтегрованого інформаційного ресурсу кафедри, який включає структуровані дані та каталог електронних ресурсів в різних форматах з автоматизованою актуалізацією. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Постіл С. Д. Технології інтеграції інформаційних ресурсів кафедри / С. Д. Постіл, Ю. В. Шостак, А. О. Марченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 267-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_52. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |