Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Ачкан В. В. Критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності / В. В. Ачкан // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_5 Розглянуто проблему перевірки сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Для ефективного здійснення такої перевірки запропоновано поняття "критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності", виділено та охарактеризовано 5 критеріїв: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, когнітивний, операційно-діяльнісний та оцінювально-рефлексивний. Співвідношення та ступінь прояву критеріїв і показників надали можливість виокремити 4 рівні готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності: пасивний, репродуктивний, усвідомлено-конструктивний і творчо-дослідницький. На прикладі репродуктивного рівня охарактеризовано сформованість готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності за мотиваційно-ціннісним, емоційно-вольовим, когнітивним, операційно-діяльнісним та оцінювально-рефлексивним критеріями. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ачкан В. В. Критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності / В. В. Ачкан // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |