Олексюк В. П.
Формування у майбутніх учителів інформатики компетентностей безпечної діяльності у комп’ютерних мережах / В. П. Олексюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_48
Досліджено поняття кібернетичної та інформаційної безпеки (ІБ). Визначено науково-методичні засади формування у майбутніх учителів інформатики фахових компетентностей у галузі ІБ - неперервність і поетапність. На першому з визначених етапів запропоновано здійснювати формування у студентів компетентностей безпечної діяльності у освітньо-інформаційному середовищі ВНЗ. Завдання другого етапу полягають у вивченні студентами теоретичних основ ІБ і формування навичок застосування засобів захисту комп'ютерних мереж. Їх розв'язання є можливим у межах нормативних дисциплін циклу фахової підготовки майбутніх учителів інформатики. Третій етап підготовки запропоновано здійснювати у формі дослідження студентами їх власних інформаційних систем на предмет виявлення вразливостей і виявлення несанкціонованого проникнення до них. У дослідженні розглянуто такі основні компоненти професійних компетентностей вчителя інформатики: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.
Цитованість авторів публікації:Олексюк В.
Бібліографічний опис для цитування:
Олексюк В. П. Формування у майбутніх учителів інформатики компетентностей безпечної діяльності у комп’ютерних мережах / В. П. Олексюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_48.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|