Ненастіна Т. О. 
Моніторинг залишкових шкільних знань студентів / Т. О. Ненастіна, Т. В. Школьнікова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_47
Розглянуто основні положення організації навчання хімії у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті для формування у студентів професійної компетентності. Показано, ще перевірка залишкових шкільних знань студентів, є необхідною складовою для якісного вивчення дисципліні "Хімія" у ВНЗ, визначення знань студента, а також нагадування основних фундаментальних основ предмета. Розглянуто основні теми, приклади завдань та методика вирішення задач "нульового" контролю. Теми, що входять до складу перевірки знань включають основні головні блоки дисципліни згідно зі шкільною навчальною програмою, які є основою подальшого вивчення дисципліни. Показано зв'язок дисципліни "Хімія" з фаховими дисциплінами технічних спеціальностей. Проаналізовано залишкові шкільні знання студентів першого курсу всіх технічних спеціальностей. Показано необхідність активізації всіх видів навчальної роботи у процесі вивчення фахових дисциплін. Встановлено тенденцію до зниження рівня шкільної підготовки з дисципліни "Хімія", що обумовлена низкою факторів.
  Повний текст PDF - 1.05 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ненастіна Т.
  • Школьнікова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ненастіна Т. О. Моніторинг залишкових шкільних знань студентів / Т. О. Ненастіна, Т. В. Школьнікова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_47.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського