Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Балабан Я. Р. Сутність мобільного навчання в освітньому процесі / Я. Р. Балабан, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_30 Проаналізовано історію виникнення та розвитку мобільних технологій, основні недоліки, переваги та перспективи їх впровадження у навчальний процес. Розкрито сутність і дидактичні можливості мобільного навчання. Зазначається, що мобільні пристрої вдосконалюють методи та засоби доступу до інформації та її подання, що призводить до створення нових форм обробки та вивчення навчального матеріалу. Навчання, в цілому, стає персоналізованим, доступним і необмеженим часовими та географічними межами. Розглянуто потреби адаптації навчальних матеріалів під мобільні пристрої, що потребує великих інтелектуальних зусиль, оскільки простого перенесення цих матеріалів в електронне середовище недостатньо. Наголошено на значенні психолого-педагогічних вимог під час створення навчальних матеріалів. На підставі аналізу літературних джерел з'ясовано, що на сьогоднішній день не існує єдиної концепції реалізації мобільного навчання, та розглянуто зв'язок мобільного навчання з дистанційним та електронним. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балабан Я. Р. Сутність мобільного навчання в освітньому процесі / Я. Р. Балабан, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |