Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Акімова О. В. 
Педагогічні задачі як засіб формування творчого мислення майбутнього вчителя / О. В. Акімова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_3
Запропоновано новий підхід до вивчення педагогічних дисциплін у вищому навчальному закладі. Робиться акцент на забезпеченні активно-творчого типу (АТТ) засвоєння знань засобами проблемного, евристичного та контекстного типів навчання. З АТТ засвоєння знань автор співвідносить прийоми і процес розв'язання творчих педагогічних задач, класифікує педагогічні ситуації та задачі відповідно до дидактичної мети. Акцентовано увагу на розв'язанні творчих задач, які забезпечують організацію розумового процесу через формування системи спеціальних знань та умінь; при такому навчанні творчі задачі розв'язуються, по суті, як типові задачі, хоча і відрізняються особливою складністю. Основними принципами творчого мислення для розв'язання творчих задач названо такі: усвідомлення домінуючих ідей, зміна їх, або відмова від них; знаходження іншого підходу до явищ; вихід за межі логічного мислення; сприйнятливість до явищ випадковості та ін.
  Повний текст PDF - 713.217 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Акімова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Акімова О. В. Педагогічні задачі як засіб формування творчого мислення майбутнього вчителя / О. В. Акімова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського