Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Fatmaryanti S. D. Interactive Demonstration With Multiple Representation In Learning Of Magnetic Field Concepts / S. D. Fatmaryanti, A. Suparmi, and Ashadi Sarwanto // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_28 Мета дослідження - підтвердження ефективності використання інтерактивної демонстрації з різними зображеннями для підвищення розуміння студентами понять теорії магнітного поля. Вибірка з 62 студентів вибирається випадковим чином з числа учнів старших класів. Результати тесту показали, що розподіл учасників є нормальним. В експериментальному класі навчання проводилося з використанням інтерактивної демонстрації з різними зображеннями, в той час як у контрольних класах навчання проводилося традиційно. Результат дослідження показує, що навчання з використанням інтерактивних демонстрацій із різними зображеннями є більш ефективним в плані підвищення у студентів розуміння понять теорії магнітного поля в порівнянні з традиційним навчанням; використанням різних способів зображення допоможуть школяреві мінімізувати труднощі, повязані з векторним добутком і використанням правила буравчика, орієнтації векторів. Модель навчання розглянадається як альтернативи на заняттях з метою навчання учнів формулювати їх відповіді різними способами під час вивчення абстрактних понять. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Fatmaryanti S. D. Interactive Demonstration With Multiple Representation In Learning Of Magnetic Field Concepts / S. D. Fatmaryanti, A. Suparmi, and Ashadi Sarwanto // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |