Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Швай О. Л. Особливості організації самостійної пізнавальної діяльності студентів при вивченні методології та філософії математики / О. Л. Швай // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_26 Проаналізовано можливості підвищення пізнавальної активності студентів-математиків під час вивчення дисципліни "Методологія та філософія математики". Увагу акцентовано на тому, що підвищення ефективності самостійної пізнавальної діяльності студентів є можливим лише за умови ретельного відбору матеріалу, який виноситься на опрацювання, та раціонального поєднання різних видів самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Обгрунтовано, що використання у навчальному процесі індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ) міжпредметного характеру є одним із способів змінити стиль самостійної роботи студентів з інформаційно-пошукового до творчого. Тільки творчий рівень навчання із обов'язковою організацією дослідницької діяльності створює можливості для формування у студентів системних, дійових знань і саморозвитку кожного студента. Наведено зразок ІНДЗ двох рівнів складності, які надають можливість індивідуалізувати дослідницьку роботу студентів, стимулювати їх самостійну пізнавальну діяльність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Швай О. Л. Особливості організації самостійної пізнавальної діяльності студентів при вивченні методології та філософії математики / О. Л. Швай // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |