Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Ткаченко Ю. А. Методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі / Ю. А. Ткаченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_22 Обгрунтовано необхідність включення у навчальні програми фізики міждисциплінарного напрямку - нанотехнології, з метою оновлення змісту природничої освіти. Розкрито методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі. Визначено місце основ нанотехнологій у навчальній програмі з фізики для учнів 7 класу. Розкрито методичні особливості проведення перших уроків фізики у 7 класі з урахуванням нанотехнологічної компоненти. Визначено методичні особливості вивчення питань нанофізики та нанотехнологій у розділах "Механічний рух" і "Взаємодія тіл. Сила". Акцентується увага на використанні нетрадиційних методів навчання (методів проблемного навчання, інтерактивних методів, методу проектів), інформаційно-комунікативних технологій, віртуального середовища під час вивчення відповідних питань нанотехнологічної тематики. Відзначено міждисциплінарний характер нанотехнологій і роль нанотехнологічної компоненти у формуванні цілісної картини світу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко Ю. А. Методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі / Ю. А. Ткаченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |