Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Спичак Т. С. 
Шляхи формування професійної компетентності під час вивчення вищої математики у курсантів вищих морських навчальних закладів / Т. С. Спичак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_20
Розглянуто можливості формування професійної компетентності у курсантів вищих морських навчальних закладів, засобами вищої математики. Описано недоліки слабкої математичної підготовки курсантів. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та власного педагогічного досвіду визначено термін "професійна компетентність" і досліджено особливості її формування у процесі практичного навчання. Запропоновано формування професійної компетентності, за рахунок: професійної спрямованості викладання вищої математики, зростання частки самостійної роботи у навчально-пізнавальної діяльності курсанта; використання інформаційно комунікаційної технології у навчальному процесі; навчання викладачів використанню технологій формуванню професійної компетентності. Розглянуто можливості використання задач міжпредметного змісту, при формуванні базових ключових компетентностей, а також формуванні загальної математичної культури та наукового світогляду курсантів. Описано функції задач міжпредметного змісту. Продемонстровано, необхідність здійснення взаємозв'язку дисциплін у підготовці фахівців, що диктується особливістю сучасної науки та характеризується взаємопроникненням галузей теоретичних і практичних знань: специфікою сучасного ринку праці, який вимагає від фахівців комплексних знань і вмінь. Провідне місце в системі формування професійної компенетності відводиться формуванню інформаційної складової математичної компетентності.
  Повний текст PDF - 1.175 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Спичак Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Спичак Т. С. Шляхи формування професійної компетентності під час вивчення вищої математики у курсантів вищих морських навчальних закладів / Т. С. Спичак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського