Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Смолякова І. А. 
Вивчення мотивації успіху та боязні невдач у студентів коледжу / І. А. Смолякова, О. В. Кізь // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_19
Надано визначальний компонент організації навчальної діяльності студентів коледжу. Зазначено, що визначальним компонентом організації навчальної діяльності є мотивація. Поштовхом до навчання рівною мірою можуть стати бажання досягти успіху та страх перед невдачею. Щоб зміни в ставленні студента до власного "Я" були позитивними, і в процесі його навчання можна було уникнути невдач, що супроводжує досягнення успіху у підлітковому віці, йому треба допомогти пізнати свій внутрішній світ та інших людей, навчити відчувати й аналізувати себе, адекватно оцінювати реальні успіхи і запобігати невдачам. Зазначено, що за даними наукових досліджень, можна стверджувати, що емоційне переживання невдач, помилок, неуспіху студентами має реальне вираження у його стані, у його реагування на всі події, до яких він має відношення, на манеру поведінки в соціумі. Надано оновлену структуру діагностування студентів за різними типами мотивації особистості.
  Повний текст PDF - 1.114 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смолякова І.
  • Кізь О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смолякова І. А. Вивчення мотивації успіху та боязні невдач у студентів коледжу / І. А. Смолякова, О. В. Кізь // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського