Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Семеніхіна О. В. 
Професійна готовність використовувати електронні освітні ресурси: аналітичний критерій (на прикладі програмних засобів математичного спрямування) / О. В. Семеніхіна, О. Ю. Кудріна, О. М. Удовиченко, В. Г. Шамоня // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_18
Розглянуто програмні засоби математичного спрямування як електронні освітні ресурси з позицій доцільності використання їх інструментарію в розв'язуванні прикладних задач. Описано методику провадження спецкурсу, орієнтованого на такі цілі. Наведено результати педагогічного експерименту з впровадження спецкурсу, який опрацьовано за статистичним критерієм знаків. Підтверджено результативність вивчення спецкурсу на рівні значущості 0,05. Зафіксовано результати статистичних середніх та проведено їх оцінку за критерієм Стьюдента з використанням інструментів табличного процесора.
  Повний текст PDF - 1.074 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семеніхіна О.
  • Кудріна О.
  • Удовиченко О.
  • Шамоня В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семеніхіна О. В. Професійна готовність використовувати електронні освітні ресурси: аналітичний критерій (на прикладі програмних засобів математичного спрямування) / О. В. Семеніхіна, О. Ю. Кудріна, О. М. Удовиченко, В. Г. Шамоня // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського