Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Сверчевська І. А. 
Історико-генетичний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів математики / І. А. Сверчевська // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_17
Історико-генетичний підхід розглядається як один з методів навчання. Цей метод передбачає, що навчання повинно повторювати історичний шлях виникнення понять, математичних теорій, методів доведення тверджень. На практичних заняттях з алгебри цей підхід може бути представлений через історичні задачі. Такий підхід не лише сприяє підвищенню інтересу студентів до вивчення курсу алгебри, а й надає можливість більш грунтовно та свідомо засвоювати математику, тобто вдосконалювати фахову підготовку майбутнього вчителя математики до професійної діяльності. Виокремлено деякі розділи курсу алгебри та до них запропоновано історичні задачі. Зокрема, запропоновано задачі, в розв'язанні яких з'являються та використовуються комплексні числа. До розділу про застосування результату для розв'язування систем нелінійних рівнянь підібрано системи та розв'язано їх авторськими і сучасними способами. У темі про розв'язування алгебричних рівнянь у радикалах послідовність визначних задач надає можливість пройти історичний шлях розв'язування рівнянь другого і третього степеня від геометричного методу до словесного, який призвів до відкриття формул. Рекомендовано знайти доцільне співвідношення історичного та логічного підходу під час вивчення різних розділів курсу "Алгебри і теорії чисел".
  Повний текст PDF - 1.115 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сверчевська І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сверчевська І. А. Історико-генетичний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів математики / І. А. Сверчевська // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського