Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Ткачук Г. В. Формування технічних компетентностей майбутнього учителя інформатики в умовах реалізації міжпредметного підходу / Г. В. Ткачук // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_31 Проаналізовано питання міжпредметного підходу але, незважаючи на велику кількість праць, виявлено нестачу теоретичного досвіду та практичного вирішення проблеми формування технічних компетентностей майбутнього учителя інформатики, реалізації міжпредметних зв'язків. Для вирішення проблеми проаналізовано особливості формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на підставі міжпредметних зв'язків і виявлено, що формування технічних компетентностей доцільно розглядати не лише в межах суто технічних дисциплін, але й в розрізі всіх інформатичних дисциплін. Відповідно до цього, створено модель міжпредметної методики формування технічних компетентностей, яка включає цільовий, змістовий, інструментально-технологічний, контрольно-регулювальний, оціночно-результативний, що забезпечують одержання визначених результатів навчання. Оскільки ефективність будь-якої методики навчання залежить від організації навчального процесу, описано умови, які складають основи міжпредметного підходу у формуванні технічних знань фахівця. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткачук Г. В. Формування технічних компетентностей майбутнього учителя інформатики в умовах реалізації міжпредметного підходу / Г. В. Ткачук // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |