Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Повар С. В. Варіантність викладу теми курсу загальної фізики "Постійний струм. Закон Ома" / С. В. Повар // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_23 Запропоновано інтегративний підхід подачі матеріалу лекції - послідовністю трьох варіантів викладу. I. Вербальний варіант - шляхом математичних викладок надається змістове ядро теми. II. Табличний варіант - шляхом побудови зведеної таблиці формул надається структура матеріалу теми. III. Схемографічний варіант - шляхом активізації минулого досвіду, через схеми та графіки - візуалізуються зв'язки матеріалу теми з відомими вхідними поняттями, що призводито до зникнення можливого дискомфорту. Наведено розробку прикладу реалізації запропонованого підходу у викладі теми - з метою підвищення ефективності пізнавальної діяльності та подальшого застосування цього підходу у процесі самостійної роботи студентів. Запропоновано включити до необхідної сукупності елементів опису електричного кола також діаграму електричних потенціалів як стислу та наочну форму передачі інформації, а також розбивку електричного кола на дві частини: виділену неоднорідну ділянку кола та іншу активну частину, що зображується прямокутником А (використовується в курсі електротехніки). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Повар С. В. Варіантність викладу теми курсу загальної фізики "Постійний струм. Закон Ома" / С. В. Повар // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |