Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Мартинова А. В. Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції / А. В. Мартинова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_20 Розглянуто проблему формування математичних понять з теми "Логарифмічна функція", адже не дотримання методичних вимог щодо формування математичних понять і вмінь розв'язувати завдання призводить до значних труднощів учнів під час вивчення теми "Логарифмічна функція". Від того, як будуть засвоєні школярами знання, навички та вміння з цієї теми, залежить успішність засвоєння багатьох інших розділів шкільного курсу математики та суміжних дисциплін. Визначено методичні схеми вивчення логарифмічної функції, які є доцільними на всіх рівнях вивчення математики у старшій ланці загальноосвітньої школи та за допомогою експертної оцінки підтверджено доцільність їх впровадження. Для цього опитано 6 експертів, які мають педагогічний стаж від 10 років, досвід роботи вчителем математики у загальноосвітніх навчальних закладах і виявили бажання взяти участь в анкетуванні. Узгодженість думок експертів визначено за допомогою статистичних методів, зокрема визначенням коефіцієнта конкордації. Статистичну достовірність коефіцієнта конкордації оцінено за допомогою критерію Пірсона <$E chi 2>. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мартинова А. В. Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції / А. В. Мартинова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |