Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Мартинова А. В. 
Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції / А. В. Мартинова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_20
Розглянуто проблему формування математичних понять з теми "Логарифмічна функція", адже не дотримання методичних вимог щодо формування математичних понять і вмінь розв'язувати завдання призводить до значних труднощів учнів під час вивчення теми "Логарифмічна функція". Від того, як будуть засвоєні школярами знання, навички та вміння з цієї теми, залежить успішність засвоєння багатьох інших розділів шкільного курсу математики та суміжних дисциплін. Визначено методичні схеми вивчення логарифмічної функції, які є доцільними на всіх рівнях вивчення математики у старшій ланці загальноосвітньої школи та за допомогою експертної оцінки підтверджено доцільність їх впровадження. Для цього опитано 6 експертів, які мають педагогічний стаж від 10 років, досвід роботи вчителем математики у загальноосвітніх навчальних закладах і виявили бажання взяти участь в анкетуванні. Узгодженість думок експертів визначено за допомогою статистичних методів, зокрема визначенням коефіцієнта конкордації. Статистичну достовірність коефіцієнта конкордації оцінено за допомогою критерію Пірсона <$E chi 2>.
  Повний текст PDF - 835.618 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мартинова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мартинова А. В. Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції / А. В. Мартинова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського