Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Кузьменко А. В. Огляд навчальних програм з інформатики для учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Кузьменко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_18 Пріоритетним напрямом навчання за умов інформатизації суспільства є навчання інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). У наукових дослідженнях і практиці роботи загальноосвітнього навчального закладу залишається проблема змісту вивчення інформатики для учнів старших класів за умов стрімкого розвитку ІКТ. Під час визначення змісту інформатики розрізняють 2 принципових типи спецкурсів - "фундаментальні" та "прикладні". Метою впровадження "фундаментальних" курсів є формування світогляду (наукового), а "прикладних" - підготовка до практичної діяльності. З аналізу змісту навчальних програм із інформатики 1985-го, 2000-го і 2016 рр. для старших класів загальноосвітнього навчального закладу можна зробити висновок, що кількість годин, що відводиться на вивчення алгоритмізації та програмування зменшується, а натомість вивчається робота в прикладних програмах. Відповідно до методичних рекомендацій у 2017 - 2018 навчальному році у старших класах вивчення інформатики здійснюється відповідно до рівня стандарту, академічного рівня, рівня поглибленого вивчення та профільного рівня. Проте в чинних навчальних програмах з інформатики для учнів старшої школи не відводиться час на вивчення веб-технологій, розробки веб-додатків, програмування мобільних пристроїв тощо. Проведений огляд навчальних програм з інформатики вказує на те, що сучасний стан змісту навчання інформатики все ж потребує вдосконалення і має перспективи розвитку. Основою можуть стати курси за вибором, тому виникає потреба у розширенні їх тематики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузьменко А. В. Огляд навчальних програм з інформатики для учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Кузьменко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |