Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Ковальчук М. Б. Змістові аспекти курсу вищої математики у вищих технічних навчальних закладах / М. Б. Ковальчук // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_13 Проаналізовано структуру змісту курсу "Вища математика". На підставі аналізу навчального матеріалу та систематизації й узагальнення результатів виділено декілька основних змістових ліній курсу. Оскільки, структурувати зміст курсу можна по-різному, то наведено різні варіанти розподілу. На підставі аналізу, базові поняття, які встановлюють зв'язок між елементами всього курсу, розбито на групи і наведено характеристики кожної групи. На підставі аналізу понятійного апарату визначено типи внутрішніх зв'язків змістового компоненту. Зв'язки проаналізовано з позицій навчальних дій і методів, способів використання, частоти використання. Змістові лінії класифіковано за типами та показано їх зв'язок зі змістовими модулями курсу. Виділено лінії, які групують не математичний зміст а логічний і евристичний, загальні відомості про задачі. В результаті дослідження з'ясовано, які лінії серед змістових і змістово-методичних становлять основу змістового компоненту, показано їх зв'язок. Зроблено висновки щодо цілісного утворення курсу вищої математики. Основу методів дослідження становили логіко-дидактичний аналіз, узагальнення та систематизація результатів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальчук М. Б. Змістові аспекти курсу вищої математики у вищих технічних навчальних закладах / М. Б. Ковальчук // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |