Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Балалаєва О. Ю. Технологічний етап проектування електронного освітнього ресурсу / О. Ю. Балалаєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_5 Розкрито специфіку та надано характеристику технологічного етапу проектування електронного освітнього ресурсу на конкретному прикладі електронного посібника з латинської мови. Основними процедурами технологічного етапу визначено проектування дидактичних функцій, підсистем і макроструктури електронного посібника, структуризація змісту навчального матеріалу, вибір оптимальних методів навчання та способу управління навчальною діяльністю. Увагу приділено опису макроструктури електронного посібника, що характеризує будову, організованість, упорядкованість, взаємозалежність і взаємообумовленість підсистем і компонентів електронного посібника та зв'язків між ними, що здатні виконувати відносно незалежні функції для досягнення проміжних підцілей і водночас підпорядковані загальній меті посібника. Побудова макроструктури посібника здійснюється на засадах системного підходу, зокрема принципах емерджентності, модульності та ін. Модуль у цьому випадку розуміється як відносно автономний, функціонально завершений фрагмент електронного посібника, що містить блок дидактично опрацьованої, адаптованої і структурованої інформації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балалаєва О. Ю. Технологічний етап проектування електронного освітнього ресурсу / О. Ю. Балалаєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |