Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Добровольська А. М. 
Роль посібників під час реалізації компетентностного підходу в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців / А. М. Добровольська // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 178-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_35
Акцентовано увагу на компетенціях, які формуються в майбутніх лікарів і провізорів у межах їх інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) в процесі навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). Отримано висновок, що в процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП майбутні фахівці набувають ціннісно-змістовну, навчально-пізнавальну, інформаційну, загальнокультурну, комунікативну освітні компетенції, а також компетенцію особистісного самовдосконалення. Охарактеризовано компетенції, набуття яких у процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП обумовлене використанням розроблених посібників, а саме навчальну, дослідницьку, соціально-особистісну, організаторську, особистісно-адаптивну компетенцію, а також компетенцію співпраці. Розподілено характеристики компетенцій, набутих майбутніми лікарями і провізорами в процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП, за такими групами як знання та розуміння, інтелектуальні вміння і навички, практичні вміння і навички, інтеграційні вміння і навички. Одержано висновок, що використання розроблених посібників з метою реалізації компетентнісного підходу під час навчання ДПНП у межах формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців та її складових забезпечує збільшення його якості та підвищує конкурентоспроможність вищої медичної і фармацевтичної освіти.
  Повний текст PDF - 1.002 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Добровольська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Добровольська А. М. Роль посібників під час реалізації компетентностного підходу в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців / А. М. Добровольська // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 178-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Добровольська Анна Михайлівна (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського